woensdag 16 maart 2011

Nieuwe DVD over elfjes: ELF

Een Nieuwe DVD heb ik gemaakt. Het is vol kleur en sprookjesachtige beelden. Je ziet hoe ik in het bos mijn eigen weg zoek en me overgeef aan de natuurkrachten. Ik laat alles los en zoek kontakt met de levende materie. Of het nu een mier, grasspriet of vogel is, ik besta uit dezelfde levende materie. Ik volg de impulsen die ik binnen krijg en laat me leiden door de aanwezige krachten. Op de DVD zie je me lopen, zoeken, ruiken, liggen, staan, aanraken, plukken en tasten. Meestal zonder nadenken. Geleidelijk aan verdwijnt mijn innerlijke mensbeeld en ik ben dan één
met alles wat daar leeft. Op zo een moment begint er iets in me te draaien en te kolken en dan veranderen alle kleuren en vormen in sprookjesachtige beelden en komen de elfjes in beeld, ik kan ze bijna aanraken. Ook komen de wonderlijkste geuren, geluiden en stemmen. De muziek die ik rondom de elfjes hoor is heel merkwaardig. De tonen lijken wel bewegende vuurvliegjes die telkens anders worden in klankkleur. Deze muziek speel ik na op de DVD.
Het hele proces wordt schitterend in beeld gebracht en we hebben ook nog een echte elf kunnen fotograferen. Zeer de moeite waard om te zien. Het kwam ongevraagd zomaar op de foto terecht. We waren verbaasd en verguld. Wanneer ik midden in deze trance ben lijkt het of al het geluk bij me binnenstroomt. Dan ben ik heel gelukkig en golft de warmte
om mij heen. De tijd bestaat dan niet meer en mijn hele innerlijk is dan enorm zonnig geworden. Hoe ik te werk ga en waar de elfjes tot me komen is goed te zien op de DVD. Een echte aanrader voor mensen die de grenzen van zich zelf willen ontdekken en de kracht van de natuur opzoeken.

Je kunt ook samen met mij dit proces beleven in een echte ELFENWANDELING. Wanneer dit je aanspreekt nodig ik je
uit om even contakt met me op te nemen.





Geen opmerkingen:

Een reactie posten