zondag 21 augustus 2011

Dorian movie

Een lange film is in de maak. Hierbij ga ik live spelen. In een mooi natuurgebied is het opgenomen. Het is dus een geluidloze film en ik ga er bij spelen. Het is ook in zwartwit. Halverwege de film gaat er iemand kleur maken en dan komt er langzamerhand kleur in de film. Het motto van de film is: breng kleur in je leven. De film komt mooi tot zijn recht in een bioscooop maar werkt ook goed in een huiskamer met een grote TV toestel. Dan ga ik er naast spelen. Als je dit leuk lijkt dan kun je dit met me afspreken. Daar werk ik graag aan mee.
-----------------------------------

I am making a Dorian movie. It is a silent movie and I play live when you see the movie. We went with our crew in a nice big park. In the middle of the movie somebody makes colour and from then on we see more colour in de movie appearing. It is all about this subject: Bring the colour into your life. If you have a big TV screen in you room then I am willing to do this live concert in your house. Please contact me if you think about this.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten