zaterdag 1 augustus 2009

1 augustus 2009

Een nieuwe video staat er op youtube. De titel is:
De vrijheid van Dorische Muziek. Het is een
interview in twee delen. Mooi camera stijl met
verrassende overgangen en een niet-moeilijk-
doen uitstraling, met achtergrond geluiden.
De sfeer is meteen heel intiem en voelt aan als
of je er zelf bij zit. De opmaak is als het ware een
ongepolijste diamant.
Een kenmerkende gedeelte in deze video is als
ik praat over hoe ik mensen van vroeger heb
leren vergeven en hoe ik mijn leven opeens een
nieuwe wending gaf.
Ik speel ook enkele stukken op luit en fluit.

Tevens worden beelden getoond van de drie
nieuwe CD's met de titel EERLIJK ADVIES,
Dorische muziek met onderbouwende
raadgevingen. Daarbij is ook een meditatie DVD.

In de video is ook vermeld hoe musici en
belangstellenden mee kunnen doen aan een
muziekworkshop. Een aanrader als je iets met
muziek wilt doen zonder al te veel verplichtingen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten