vrijdag 18 september 2009

VAN UIT EEN BUIK

Dikwijls dacht ik zoveel
bij het tekenen en zingen,
maar nu doe ik dat anders:
het gebeurd vanuit de buik.

Met mijn handen voel ik
flink en goed mijn buik.
Ik kneed er zelfs ook in.
Vanuit dit gevoel gebeurd het.

----------------------------------

FROM THIS BELLY

First I used my own mind
with drawing and singing.
Now I do it different:
I use my very own belly.

With my hands I am feeling
the inner side of my belly.
Sometimes I do this strong.
From my belly it all begins.

---------------------------------
nnnnnnnnnnnnnnnnn
nnnnnnnnnnnnnnnnn
56565656565656565
65656565656565656
nnnnnnnnnnnnnnnnn
nnnnnnnnnnnnnnnnn
nnnnnnnnnnnnnnnnn
nnnnnnnnnnnnnnnnn
nnnnnnnnnnnnnnnnn
nnnnnnnnnnnnnnnnn
nnnnnnnnnnnnnnnnn
nnnnnnnnnnnnnnnnn
nnnnnnnnnnnnnnnnn
nnnnnnnnnnnnnnnnn




Geen opmerkingen:

Een reactie posten